[Recenzija] Olival Aktivna maska za lice s uljem smilja

Nedavno je domaći brend kozmetike Olival lansirao novi proizvod: Aktivnu masku za lice s uljem smilja. Pošto sam lani isprobala njihovu Hranjivu masku za lice s uljem smilja (koja mi je bila jako dobra za hidrataciju i blago čišćenje, no uvijek joj je falilo "ono nešto"), oduševila sam se kad sam vidjela da su smislili masku sa ugljenom. Cijena za 75 ml je 39,90 kn a koliko me oduševila i smatram li cijenu razumnom pročitajte u nastavku.


Opis proizvoda:
Maska je obogaćena aktivnim ugljenom koji apsorbira nečistoće i smanjuje oksidativni stres kože. Aloe vera i zelena glina hrane je, njeguju te potiču obnavljanje. Nakon primjene, koža je glatka, sjajna i zategnuta.
Uporaba: Masku nanesite obilno na lice i vrat te nakon deset minuta isperite toplom vodom. Kako biste što bolje očistili kožu, za ispiranje možete koristiti mokru spužvicu. Masku je dovoljno koristiti jednom tjedno.
Sastav: 
Aqua, Sesamum Indicum Seed Oil, Solum Fullonum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Charcoal Powder, Olea Europaea Fruit Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Chamomilla Recutita Extract, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Helichrysum Italicum Flower Oil, Limonen

Ovaj put je Olival umjesto kaolina (kao kod Hranjive maske) dodao Fullerovu zemlju (Solum Fullonum) koja je po meni bolji izbor jer osim što uklanja nečistoće i ulja (kao i kaolin), također ujednačava ten i pomaže u uklanjanju mrlja od sunca. Bogata je magnezijem i smatra se sjajnim sastojkom za tretiranje akni. Osim aktivnog ugljena koji pomaže u uklanjanju nakupljenih nečistoća u porama, maski su dodana i ulja sezama, glicerin, ulje makadamije, maslinovo ulje, sok lista aloe vere i ekstrakt kamilice za umirivanje kože. Mala količina salicilne kiseline pomaže u uklanjanju mrtvog sloja stanica kože dok ulje smilja ima regenerirajuća svojstva.


Za pakiranje nemam prigovora - plastična tuba solidne kvalitete sa čvrstim čepom i plastičnom naljepnicom (zbog koje tuba malo klizi iz ruke dok istiskujete masku pa preporučujem korištenje posebnog kista npr. silikonskog za lakše rukovanje). Možda bi crna boja tube i naljepnice umjesto bijele bila bolji izbor s obzirom na mrlje tijekom korištenja, no vjerujem da je Olival ovdje htio biti dosljedan dizajnu ostalih proizvoda iz njihove ponude.

Pogledom na sastav maske zaključila sam da bi maska definitivno mogla raditi dvije stvari: dubinski čistiti kožu a ujedno i nahraniti ju. Kad sam ju prvi put isprobala, uvjerila sam se da ova maska zbilja radi oboje. Jako se lako razmazuje zbog udjela ulja i ne suši se do kraja kao klasične maske sa glinom i ugljenom, već ostaje sjajna na licu. Upravo zbog količine ulja maska se lakše ispire iako je šansa da ćete morati prati umivaonik ili kadu nakon ispiranja velika. :) Nakon korištenja maske, lice je sjajno ali ne i masno, te glatko i mekano a pore su vidno manje "zakrčene". Mislim da je ova maska dovoljno nježna da ju oni sa masnijom kožom (kojoj ujedno nedostaje hranjiva njega) mogli koristiti i 2 puta tjedno, a za ostale bi bilo dovoljno jednom. Poslije svih onih maski sa ugljenom koji isušuju lice i/ili se jako teško uklanjanju, ovaj proizvod je meni legao "ko' budali šamar".

Smatram da je cijena itekako razumna s obzirom i na količinu i kvalitetu a drago mi je da je jedan naš domaći brend lansirao ovako dobar proizvod. Ova maska ima osigurano mjesto u mojoj rutini njege kože od sad nadalje. ❤ Jeste li isprobali ovu masku? :)