Tjedne mini recenzije #1


Ukoliko me pratite na Instagramu, znate da skoro svaki dan objavljujem mini recenzije proizvoda koje isprobavam, no u slučaju da ne pratite - ovaj post je za vas. Svaki tjedan ću objavljivati nekoliko mini recenzija proizvoda koje objavljujem na Instagramu (najčešće na engleskom) a ovaj tjedan za vas recenziram:

  • Pretti Berry White Eye Serum
  • Green People Anti-ageing 24-Hour Cream
  • Elizavecca Witch Piggy Hell Pore Control Hyaluronic Acid 97% Serum
  • Yves Rocher Anti-pollution Detox Micellar Shampoo
  • Wet n Wild Color Icon Eyeshadow 10 Pan Palette - Rose in the Air



Pretty Berry White Eye Serum (eBay, 3.69$/24 kn)

Ovaj serum za okoloočno područje sam kupila početkom listopada, kad sam bila u potrazi za laganim proizvodom koji će ublažiti dehidraciju i borice oko očiju. U prostranstvima eBaya sam naletila na ovaj (u početku sumnjivo jeftin) proizvod, koji je za tu cijenu imao poprilično impresivan sastav i količinu (30 grama proizvoda u mekanoj plastičnoj tubi). Namjenjen je za korištenje i oko očiju i na ostatku lica, na mjestima gdje su prisutne bore i pjegice. U sastavu ima niacinamida koji je upravo ključni sastojak za ublažavanje hiperpigmentacijskih mrlja i ujednačavanje tena, adenosin za ublažavanje bora i omekšavanje kože te ekstrakte 6 vrsta bobičastog voća - maline, kupine, acai bobica, jagode i dviju sorti borovnica koje djeluju antioksidativno. Tekstura je gelasta i jako se lako razmazuje na koži. Brzo se upija i ne ostavlja ljepljiv trag. Nakon više mjeseci korištenja ovog seruma oko očiju, primjetila sam da mi je koža manje tamna a ten definitivno izgleda ujednačenije (ponekad sam ga koristila na područmu oko usnica i nosa, gdje se najčešće pojavljuju fleke). S obzirom na cijenu, količinu i djelovanje svakako ću kupiti ovaj proizvod.


Green People Anti-ageing 24-Hour Cream (Terra Organica, 159.90 kn)

Green People je brend koji po meni ima jako dobre organske proizvode za lice za razne tipove kože, a ni ova krema nije bila iznimka. Namjenjena je cjelodnevnoj njezi za sve tipove kože (posebice osjetljivu), a formulirana je bez etanola i umjetnih mirisa (koji su česti iritansi u kozmetici). U sastavu se nalaze shea maslac visoko na listi sastojaka (koji divno omekšava kožu), glicerin, skvalan iz maslinovog ulja, ulje jojobe, ekstrakt praha aloe vere, avokadovo ulje, ekstrakt zelenog čaja (koji djeluje antioksidativno) i hrpica ostalih hvalevrijednih sastojaka. Plastična bočica od 50 ml ima airless pumpicu što osigurava trajnost i svježinu proizvoda, a količina mi je bila dovoljna za cca 2 mjeseca korištenja. Veliki plus ove kreme je što je odlična i za jutarnju i noćnu njegu, iako sam ju koristila isključivo za navečer (prije ulja za hranjenje kože) i činjenica da nema mirisa. Tekstura je gusta i treba joj par minuta da se upije, no ne ostavlja ljepljiv trag ili težak osjećaj na licu. Cijena je nešto viša od prosječnih drogerijskih proizvoda, ali smatram ju opravdanu s obzirom na sastav i djelovanje. Doduše, neću ju opet kupiti jer sam pronašla novu najdražu kremu za lice (Cosmel Omega 6 Hydro Cream za suhu i dehidriranu kožu koju ću uskoro recenzirati u nadolazećim postovima), no svakako bih kupila njihovu Beauty Boost laganu kremu jer je bila nešto mazivija i laganija za moju mješovitu kožu od ove, koju bih pak preporučila normalnoj koži.



Elizavecca Witch Piggy Hell Pore Control Hyaluronic Acid 97% Serum (eBay, 9.98$/60 kn)

Unatoč jako dugom nazivu (što nije neobično za korejski brend Elizaveccu) i popisu sastojaka, ovaj serum definitivo ne može sadržavati 97% hijaluronske soli (sodium hyaluronate) pošto je uobičajena koncentracija 0.25 do 2.5 (minimalno 1% za primjetan efekt na koži) i stoga 97% može uoučivati na "čistoću" sastojka. Osim h. soli, serum sadrži i nacinamid visoko na popisu koji je odličan sastojak za ublažavanje pjegica i mrlja te ujednačavanje tena te kombinaciju adenosina i alantoina. Unatoč svemu, nisam osjetila bilo kakvu pozitivnu promjenu na koži. Koristila sam ga sporadično tijekom nekoliko mjeseci (niacinamidu, kao sastojku treba nekoliko tjedana svakodnevnog korištenja kako bi ostvario prve pozitivne učinke na koži) i na kraju odustala od njega jer imam druge efikasnije proizvode sa ovim aktivnim sastojcima koji mi više odgovaraju. Što se tiče teksture, serum je viskozan, potpuno proziran i bez mirisa. Upija se brzo, čak i na vlažno lice (moj uobičajeni način aplikacije hijaluronske kiseline - u ovom postu pročitajte i zašto) i ostavlja pomalo ljepljiv trag. Defitivno ga neću kupiti opet, no s obzirom da je jako popularan u K-beauty svijetu i mnogi su itekako zadovoljni s njim, možete ga probati ako tražite jeftin proizvod sa ovom ponudom sastojaka. Preslatko pakiranje je defitivno pozitivan (marketinški) plus.


Yves Rocher Anti-pollution Detox Micellar Shampoo (Yves Rocher, 25 kn)

Stvarno moram prestati proglašavati proizvode apsolutnim favoritima IKAD (tzv. Holy Grailovima) jer često jako brzo pronađem nešto bolje. To je bio i slučaj sa ovim šamponom, iako i dan-danas smatram da je ovo odličan proizvod s obzirom na cijenu i količinu (300 ml). Namjenjen je za sve tipove kose, posebice ljudima sa masnim vlasištem, te kosom bez volumena i sjaja. Šampon sadrži sulfate (Ammonium lauryl sulfate), nešto salicilne kiseline i ekstrakt moringe (koji bi trebao djelovati pročišćavajuće). Ovaj proizvod je zbilja odličan ako imate masno vlaisište jer temeljito čisti kosu a daje HRPU volumena i sjaja. Ja sam ga koristila početkom zime kad sam imala stanjenu kosu i dao mi je zbilja puno volumena kojeg sam izgubila stanjivanjem. Prestala sam ga koristiti jer sam opet počela farbati kosu a boja se brže ispirala s njim. Povremeno posegnem za njim, par puta mjesečno, kada imam nakupine proizvoda za stiliranje kose i šampona za suho pranje. Vjerojatno ću ga kupiti opet za tu svrhu, no definitivno manje pakiranje od 50 ml koje je super za putovanja.



Wet n Wild Color Icon Eyeshadow 10 Pan Palette - Rose in the Air (dm ili Bipa drogerije, 49.90 kn)

Ova mala praktična WnW paleta sjenila je za mene bila pravo otkriće. Incijalno sam ju kupila jer je na glasu kao dupe za slavnu ABH Modern Renaissance paletu, čija mi se ponuda nijansi JAKO svidjela kad sam ju prvi put ugledala. Ova paletica sadrži čak 10 sjenila, od čega je 8 mat a dvije su shimmer (zlatna i boja patlidžana). Najviše mi se sviđaju najveće dvije nijanse (transition ili nijanse za prijelaze) - klasična taupe-bež i cimet. Sve nijanse mi se čine upotrebljivima za sve prilike i makeup lookove, a najčešće koristim upravo ove prijelazne nijanse, najsvijetliju (boju slonovače), zlatnu (za preko cijelog kapka) i najtamniju neutralnu smeđu za rubove kapaka. Sjenila se jako fino blendaju, ne zahtjevaju puno rada i stoga ih smatram odličnim za početnike a posebno bih pohvalila mat formule u ovoj paleti jer nisu niti malo suhe i ne truse se. Na pakiranju bi se još moglo malo raditi jer se ne doima pretjerano kvalitetnim i čvrstim, no do sad ništa nije puklo ili se razlabavilo. Potrošit ću ju... nikad no da ju izgubim ili razbijem mislim da bih ju svakako opet kupila.