Tjedne mini recenzije #2 (K-beauty izdanje)


Na svom Instagram profilu dnevno objavljujem raznolik sadržaj, ali najviše recenzije proizvoda koje isprobavam. U slučaju da me ne pratite tamo - ovo je post za vas. U ovom izdanju TMR recenziram korejske proizvode, a u nastavku posta čitati će te recenzije:


  • The Face Shop Yehwadam Revitalizing Skincare Kit
  • Innisfree Blueberry Rebalancing Watery Sun Cream SPF37 PA+++ vs A+Pieu Pure Block Daily Sun Cream
  • Laneige Lip Sleeping Mask (Berry)
  • Innisfree Rebalancing 5.5 Cleanser vs Purito Defence Barrier pH Cleanser
  • Bergamo S.9 Pure Snail Ampoule





The Face Shop Yehwadam Revitalizing Skincare Kit (eBay, 13 US$/86 kn) 

Nakon isprobavanja seruma iz ove linije (Yehwadam Revitalizing Serum) u koji sam se POTPUNO zaljubila, odlučila sam isprobati ostale proizvode iz linije u obliku ovog seta. On sadrži toner, emulziju, serum i kremu za lice iz Revitalizing linije. Nažalost, serum je ostao jedini proizvod iz ove linije koji me zbilja oduševio, dok su ostali proizvodi ukratko "meh". Nisu preloši, no nisu ni toliko dobri da bih se odlučila za kupnju fullsize bočice ili teglice (cijene su u prosjeku oko 20 US$ dakle +120 kn). Toner blago bazdi na alkohol (koji se nalazi na drugom mjestu na popisu sastojaka), donekle hidratizira kožu ali me blago isušio kroz dva tjedna korištenja. Emulzija mi je bila preteška i masna, pa nikako nije odgovarala mojoj mješovitoj koži. Krema za lice je ostavila skoro identičan dojam kao i emulzija, s tim da je krema čak mrvicu bogatija. Miris je identičan kod svih proizvoda - nešto teži, kao klasični vintage parfemi, ugodan ali svakako prejak za proizvode za njegu lica. Serum mi je doduše jako omekšao kožu i učinio ju izrazito blistavom i nahranjenom. Jako je guste i rastezljive teksture pa sam pomislila da ima hrpetinu filtrata puževe sluzi u sebi, no u sastavu glicerin, poneki silikon, fermentirani sastojci, pantenol, skvalan, ulje makadamije i šafranike, shea maslac, ekstrakt algi, ceramid, itd. Iako je cijena bočice od 30 ml fkt previsoka (20-2 1US$ na eBayu), ozbiljno razmišljam da uštedim i naručim najesen, kad opet zahladi jer dolaskom toplijih dana posezati ću za laganijim formulama. Topla preporuka za njega ako tražite nešto hranjivije za zimu, a ne smetaju vam jači mirisi u preparativi. Nažalost, seller koji je prodavao ovaj set za 13 US$ ga nema više u shopu, no ako želite svejedno isprobati stavila sam pokraj naslova link po višoj cijeni. A ako vas zanima ovaj serum i ne nužno ostala linija već ostali TFS best selleri, na eBayu se može kupiti i ovaj set za 12 US$.



Innisfree Blueberry Rebalancing Watery Sun Cream SPF37 PA+++ vs A'Pieu Pure Block Daily Sun Cream (prva: eBay, 9.73 US$/65 kn, druga: eBay, 6.89 US$/45 kn)

Na Instagramu sam nedavno usporedila ova dva proizvod pod heštegom #oneemptyonenewbie (jedanpotrošenijedannovi), pošto sam taman potrošila Watery Sun Cream i prešla na Pure Block. Innisfree je bio jako fin po pitanju teksture - vodenasta krema (ili fluid) koji se jako brzo i lako razmazuje i upija, te ne masti lice dodatno i ne ostavlja bijeli trag. Ova SPF kremica je mineralna (pruža tzv. "fizičku" zaštitu) i sadrži titanijev dioksid (klik za sastav). Nažalost, nije mi dobro zaštitila lice od UV zračenja - koristila sam ju od listopada pa sve do kraja veljače i na kraju korištenja otkrila 2 nova mini madeža na desnom obrazu. To je glavni razlog zašto ju neću opet naručiti, iako je bila jeftina i ugodne teksture (sa mirisom naranče). I da, mat bijela tubica koja sadrži 40 ml proizvoda se lako izmrljala u mojoj torbici tijekom putovanja, pa izgleda kao da je prošla sito i rešeto.
S druge strane, Apie'u Pure Block Daily krema je mnogo gušća (klasična tekstura krema), treba ju nešto duže umasirati u kožu, no upija se bez masnog osjećaja, pretjeranog sjaja i bijelog traga. Osjećam veću nahranjenost kože s njom nego sa Innisfree kremom. Ne znam koliko štiti od UV zračenja na duže staze jer ju koristim tek 3 tjedna no za sad nemam novih mrlja na licu a postojeće se nisu povećale. Ovo je SPF proizvod koji pruža kemijsku zaštitu (klik za sastav) i ima nešto jači filter od Innisfree kreme. Miris je ugodan, nenametan i ne osjeća se nakon upijanja. Poprilično je povoljna a u tubi se nalazi 50 ml proizvoda. Ako imate mješovitu kožu poput moje, no treba vam nešto hranjivije umjesto klasične dnevne kreme bez filtera, te tražite nešto što izgleda dobro pod šminkom i ne masti dodatno - ovo bi mogla biti dobra opcija za vas. 


Laneige Lip Sleeping Mask (Berry)

Najdraža kultna K-beauty maska za usnice koja preko noći radi blagi piling i omekšava usnice je postala favorit i kod mene. Prvo sam kupila mini za probu, potom sa frendicom podijelila Holiday Collection set koji je sadržavao 2 maske i 2 njegujuća sjajila i odabrala oba proizvoda u verziji Berry. Ova verzija miriše na žvakaću gumu od jagoda (što je meni super jer volim aromu slatkiša), a djeluje točno kako obećava - omekšava i njeguje uz blagi piling.Tekstura je JAKO gusta, poput vazelina ali jako je ugodna na usnicama, kao mekani i bogati balzam. Super prijanja na usnicama pa nema straha da će se razletiti po licu tijekom noći a ja sam ionako uočila da se maksimalno i upije 15-20 minuta nakon naošenja. Iako sam još na mini pakiranju (koje mi traje mjesecima), lagano mu nadzirem kraj pa mi je drago da imam rezervu. Vjerujem da će mi teglica od 10 ml trajati preko godinu dana što je s obzirom na cijenu (platila sam ju za cca 50 kn u setu). Link za eBay nemam (a i božićna kolekcija je davno rasprodana) no možete potražiti mini pakiranja ili pak full size pakiranja tamo.


Innisfree Rebalancing 5.5 Cleanser vs Purito Defence Barrier pH Cleanser (prvi eBay, 7.86 US$/52 kn, drugi eBay, 9.49 US$/63 kn)

Innisfree gel za umivanje sam već recenzirala u ovom postu, pa ću se ovom prigodom osvrnuti samo na Purito Cleanser (i kratko usporedbu obje). Iako mi je Innisfree bio fkt OK, pred kraj mi se činilo kao da me svejedno pomalo isušuje (onda sam se sjetila da moja koža nije ljubiteljica tzv. duple metode čišćenja - uljnim skidačem šminke pa gelom/pjenom za umivanje i reagira dehidracijom). Zato sam Purito (koji sam već prije isprobala pomoću testera i oduševila se) gel rezervirala samo za jutarnje umivanje, dok navečer šminku skidam sa DIY miksom micelarne i ulja, potom eventualne ostatke "pokupim" micelarnom otopinom. Iako ima čajevca u sebi, nema jak miris po njemu (što je mene kod Cosrx Low pH Good Morning gela za umivanje poprilično odbilo) a ne isušuje me niti malo. Oba ova proizvoda ne sadrže mirističnu ni stearinsku kiselinu (emulgatore) na koje moža koja POLUDI i postane jako isušena. Osim par blagih surfaktanata, Purito gel sadrži ekstrakt grejpfruta, alantoin, hidrolizirani kolagen, ekstrakt centele i matičnu mliječ (klik na sastav). S obzirom na cijenu, količinu (mrcina od tube koja sadrži 150 ml proizvoda) te djelovanje, mislim da ću ju svakako opet kupiti. Ove dvije "umivalice" su jedne od rijetkih korejskih koje me svih ovih godina isprobavanja nisu isušile, pa postoji velika šansa da se zadržim na Purito gelu neko duže vrijeme. I bitna napomena za razliku u teksturama - Innisfree nije čisti gel poput Purito, već izlazi vani čudne konzistencije koju bih najbolje mogla opisati kao "tvrda pjena". Nešto se teže razmazuje i pjeni od Purito gela, pa on svakako pobjeđuje i po tom pitanju.


Bergamo S.9 Pure Snail Ampoule (eBay, 9.87 US$/65 kn)

I zadnji proizvod za danas je famozna "ampoule" koja do popularizacije korejske rutine bila rijedak prizor u torbicama ljubiteljica preparative Ako niste upoznati sa ovim tipom proizvoda - riječ je o proizvodu iz "porodice" esencija i seruma. To je u suštini koncentrirani serum sa većim udjelom aktivnim sastojaka - u ovom slučaju filtrata puževe sluzi i niacinamida. Prvi služi za regeneraciju kože (saniranje ožiljaka, ranica, mrlja od akni, i sl.) dok drugi služi za ujednačavanje tena i ublažavanje mrlja nastalih od sunčeva zračenja. Kroz mjesec dana korištenja, nisam primjetila da mi je koža bila ujednačenija nego inače ali sam primjetila da ovaj proizvod fino zaglađuje kožu, radi blagi lifting efekt i održava ravnomjernu teksturu kože. Doduše, nisam osjetila zamjetnu hidrataciju pa sam nakon ove kratke "avanture" sa ampulama odlučila vratiti dobre stare serume u rutinu, između tonera i kreme za lice. Moram priznati da sam u zadnje vrijeme bila do grla u proizvodima, zbog čega sam napravila čistku kolekcije i eliminirala sve viškove. Smatram da ako imate jako kvalitetni toner, serum, tretman sa npr. kiselinama i (dnevnu SPF ili noćnu) kremu, ostalo su samo dodaci koji nisu neophodni. Ako tražite neki povoljni proizvod u tipu ampule ili seruma za isprobati - ovo nije ni loša ni skupa opcija, ali ne očekujte čuda. Moram priznati da me pakiranje pomalo navelo na kupnju jer je ova bočica luksuzna i preslatka u isto vrijeme. :)

*************************************

Darivanje na Instagramu!